Subject: FW: Elektriprojekti IP7142-K1 "Ruusmäe - Misso 10 kV fiidri rekonstrueerimine, Ruusmäe osa. Rõuge vald, Võru maakond" muudatuse kooskõlastamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 18:31:28 +0200

registreerimiseks

From: Mee, Andres <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 6:05 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Elektriprojekti IP7142-K1 "Ruusmäe - Misso 10 kV fiidri 
rekonstrueerimine, Ruusmäe osa. Rõuge vald, Võru maakond" muudatuse 
kooskõlastamine

Lp Peeter Uibo

Transpordiameti poolt 01.11.2024 nr 7.1-2/24/17470-3 kooskõlastatud 
elektriprojekti IP7142-K1 "Ruusmäe - Misso 10 kV fiidri rekonstrueerimine, 
Ruusmäe osa. Rõuge vald, Võru maakond" on tehtud muudatus riigitee nr 25161 
km 20,90 -20,926 kaitsevööndisse jäävas elektrikaabli trassilahenduse osas.

Muudatuse põhjuseks on naabruses paikneva Alajaama (kat tunnus 
18102:002:1280) maaüksuse alas Elering AS kooskõlastuse käigus esitatud 
tingimused kaablitrassile lahendusele seoses mainitud maaüksusel 
planeeritavate arendustöödega.

Palume võtta arvesse elektriprojekti tehtud muudatused ja need 
kooskõlastada.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte 
<https://www.leonhard-weiss.ee/> .

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 1. november 2024 10:28
Adressaat: Mee, Andres <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Lõppdokument

Sie erhalten nicht häufig E-Mails von [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Erfahren Sie, warum dies 
wichtig ist

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektri projekti kooskõlastamine riigiteede nr 25161, 25139, 25164 
ja 25152 maaüksuste piires ja teede kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 01.11.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/17470-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.